Sverige, Sverige

Och så var man hemma. Jag tänker inte gå in på detaljer rörande hemresan, men jag kan avslöja att det var väldigt jobbigt och jag är fortfarande förvånad att jag lyckades checka in trots att jag hade 15 kilo snor i huvudet, det fem kilo för mycket än den tillåtna bagagevikten - och jag hade ju redan en väska!

Nu är jag iallafall hemma och kan hetsäta knäck, Alladinaskar och allt annat med en sockerhalt över 10% som ställs i min väg. Men trots bredband, familj, släkt, vänner, tv och knäck i överflöd finns det bara en sak jag verkligen, verkligen vill göra - spela Sims. Jag vet inte riktigt varför, men jag riktigt lääängtar efter Sims.

Jag vet inte vad det är med Sims som är så beroendeframkallande, men jag vet att om jag inte får min dos NU, då kommer det bli en väldigt röd/blodig jul...

x

Kommentarer
Postat av: Emilie

Äntligen någon som är som mej ;) Älskar sims!
Väljer alltid sims först allstå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback