Onsdag

Det här är en såndär dag som är bra helt utan egentlig anledning. Jag tror det beror på det de kallar för "livskvalitét", för idag...

  • är det onsdag. Lite lagom placerad mitt i veckan, inte nära måndagsångesten, inte nära helgstressen.
  • har jag stekt svenska pannkakor till lunch och ätit upp dom medan jag gjorde dom. Det får man bara göra när man är själv.
  • jobbar både A. och N. och jag får ha huset för mig själv, till skillnad från igår! Hurra!
  • är det såntdär bra lite halvmulet, typiskt engelskt väder som gör att man kan lata sig inomhus utan dåligt samvete, men ändå inte helt förfärligt om man till slut måste ge sig ut.
  • hittade jag en förpackningglass i frysen. Okej, att det inte var en så stor förpackning. Okej, att det var indisk glass. Okej, att dom tydligen tycker att saffran är en helt normal glassmak. Men den var öppnad och äten utav - fair game alltså!

Jaha, vad är nytt i Lenaland? Mycket. Viktigast är väl kanske att Anna åkt hem (buhuhu) och jag följer nog snart efter. Ett datum som jag funderat på är den 16 juli, vilket är ruskigt snart. Men allt kan hända, all is fair in love and war, vem vinner och vem försvinner. Intrigen tätnar...


Ja, det är blogginlägget beror helt på mitt dåliga samvete och har inget som helst ordentligt nyhetsvärde. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heene så roligt skrivet!! Jag gillar också onsdagar helt utan anledning=)

Postat av: Anna

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida,
medan stjärnorna vandra och nätterna gå.
Jag väntar på en kvinna från färdvägar vida -
den käraste, den käraste med ögon blå.
;)

2007-06-27 @ 15:49:47
URL: http://annasord.blogg.se
Postat av: Jon Pon

Stockeld eller inte, du menar alltså att du inte kommer på dildopartyt!? vad ska du då i Sverige o göra? =O
(SVAR: För att träffa mig såklart ;))

2007-07-02 @ 12:16:01
URL: http://www.thym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback