Spänningsmoment i vardagen

Ögonen har inte trillat ur än vilket ger mig ytterligare anledning att tro att jag nog beställde rätt linser ändå... Nog. Äh, man ska ju tydligen ta lite risker här i livet - och vore det inte en spännande förändring om man blev blind? Och nej, det finns faktiskt ingen anledning att börja skriva ett fundersamt och upprört mail till mig - jag vet vad jag håller på med. Nog...

Gårdagen avslutades med Shrek på PS2, såpbubblor vid solnedgången och sömn 20 sekunder efter touch down.

Digitaltv-boxen fortsätter att lysa med sin frånvaro. Den tidigare så milde och tålmodige N. har nu börjat få svårt att hitta saker att göra runt om i huset - eller också har han helt enkelt ingen lust på grund utav det något mulna vädret - och börjar tänka lite lätt mordiska tankar när det gäller Virgin Media och Sky. Vi får hoppas att boxen dyker upp idag, så att jag inte får tillbringa dagen med att försöka övertala honom om att man nog faktiskt inte kan bygga ut ett hus helt själv på bara en dag...

Söndagen den 20 maj har jag och Anna bokat in oss på The Studio. Där vi bland annat ska njuta av någon form av makeover som sedan avslutas med ett --- trummvivel --- photoshoot. Allt detta på grund utav en Dacey som överföll oss när vi kom ut ifrån tunnelbanan på Regent Street, hurvida vi ska "hunt her down and give her a piece of our minds" eller ge henne en stor kram och ett varmt tack - det får vi allt se.

Dagens planer är relativa, mest på grund utav det dystra(!) vädret. Istället sitter jag i skrivande stund inomhus (naturligtvis) i min mysiga pashmina och funderar på om Tesco har marshmallows på burk/tub. There's only one way to find out...


xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback