War e Walter?

Hejdå, England! Jag kommer sakna det fina vädret, dom tutande bilarna och sooommaren!
Hej, Norden - med regn, regn och "sommar".

Men "blod är tjockare än vatten", heter det som känt - så jag får väl trotsa vattnet för blodet...

Packningen - inklusive den ehemspännandeehem bilden ifrån the Studio London som dök upp idag - är iallafall redo att promenera ut genom dörren klockan tre imorgon. Fyra kanske, om jag lyckas få upp N. som har lovat att skjutsa mig! Hurra för värdfamiljer!

Sidospår: Ni minns det utlovande monsterkylskåpet i rostfritt stål med ismaskin på framsidan (det skrev jag iofs inte...)? Det, som så mycket annat i den här familjen, gick inte riiiktigt som planerat. Eftersom engelsmän tydligen är främmande för att ta av förpackningen innan produkten är inne i huset, så kommer tydligen inte sagda Mirakelmaskin(tm) in genom ytterdörren. Det hysteriskt roliga i situationen är dock --- wait for it....

- Han har redan sålt det gamla kylskåpet på eBay! Haha! Jaja, Någon Annans Problem - jag är ju i Sverige!


Vi ses på andra sidan (passkontrollen).
xxx


Kommentarer
Postat av: emilie

HAHAHHAHAHAH!
Förresten han är i Vidolådan.. ( vedlådan) :P
Och det är väl sommar här med!

2007-05-31 @ 22:24:39
Postat av: Anna

Vi ses i Nangilima. ;)

Postat av: Jon

Kylskåpet: låter som en sak jag skulle kunna göra. Fast ta nåt mindre.. En..... - tja! -
mobil..?
Lykat..! jag kan se ditt flin gentemot honom:D

2007-06-13 @ 00:21:43
URL: http://www.thym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback