10 saker man kan gora istallet for det man borde

10. Skriva dumma blogginlagg for att kompensera for bristen av nya sadana.

9. Lista ut exakt HUR gammal tjanstgorande managern egentligen ar...

8. Undra om den lilla biten chokladmuffin jag tappade ner i trojan kommer att smalta och bli en chokladflack.

7. Fundera pa om det ar forsta (hihi) tecknet pa kommande storhetsvansinne att jag av misstag avslutar i princip SAMTLIGA mail med "King regards".

6. Kolla pa studentbostader foljt av inredningstips for vanliga pappkartonger - dar jag sakert kommer att fa bo.

5. Googla efter tips om hur man anvander jobbets capucchinomaskin for att gora choklad. Jag forstar att det inbegriper den lilla silvriga saken, men inte exakt HUR man gor for att fa mjolken sa fluggig. Mmmh, fluffig varm choklad. Gratis. Pa jobbet. Nar jag vill. Mmmh.

4. Undersoka om man kan ta sig forbi jobbets Hotmail-skydd som gjort att jag fatt lov att borja anvanda Yahoo! istallet. Yahoo!


3. Snyta mig.


2. Hitta saker att gora i helgen, jag menar - det ar ju London for guds skull.


1. Tanka pa dig! Just DIG!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hoppas du har det bra..

2007-10-23 @ 15:50:11
Postat av: Anonym

Jag undrar också hur man gör mjölken fluggig. Berätta gärna om du kommer på det.
/Syster

2007-10-23 @ 19:32:50
Postat av: Anna

Du är välkommen att ha din pappkartong på min balkong, åtminstone tills våren kommer och marken torkar. :)

King regards,
din Anna.

Postat av: Frida

Jag skulle kunna visa dig hur man gör mjölken fluffig, för att förklara i en liten kort text är lite svårt när jag själv lärde mig genom att få det förklarat och deomstrerat flera gånger om..

2007-10-28 @ 22:05:48
Postat av: Jon

hihi ja visst finns det allde´les för mycket man inte borde göra.. som man ändå gör...
läsa skvallertidningar t.ex.
"Posh har ALDRIG varit så tunn som idag!!"

2007-11-26 @ 18:49:05
URL: http://www.thym.blogg.se
Postat av: Anna

GRATTIS PÅ TJUGOÅRSDAGEN!!!

Alternativt tjugoettårsdagen, beroende på hur ofta du kikar in på bloggen. ;)

2007-12-11 @ 20:36:06
URL: http://annasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback