I've got the power (wooh!)

Den portugisiska livsnjutaren a.k.a. min kollega har smygit hem tidigt - med mitt tillstånd - och jag är nu på mitt första inofficiella skift ensam. Föreställ er detta:


Ett lyxhotell.

Massvis med rum innehållandes mestadels svinrika samt(/och därför?) lättupprörda araber.

En lördag kväll i centrala London.


Och så jag. Bara jag.


Om någon måste betala £9000 och inte vill, vems problem? Mitt.

Om femton VIPs med svarta Amex dyker upp med en reservation som inte syns i systemet, vems problem? Mitt.

Om byggnaden plötsligt självantänder och måste evakueras, vems problem? Mitt.


Peppar, peppar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Keep on blogging darling! :D Det här låter lovande på så många plan att jag inte vet riktigt var jag ska ta vägen. Och om det dyker upp någon eligible milkshejk-bachelor med en knippe Centurion-kort i näven, ja, du har mitt nummer.

Postat av: Emilie

Skräck.



:P

2008-09-01 @ 11:42:28
URL: http://solbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback