Adjoss, Jantelagen

Tank vilket annorlunda liv man lever jamnfort med bara ett ar sen - for att inte tala om tva ar sen! Borta ar laxor, betyg och Alvdalen. Istallet ar det jobb, ansvar och London.


Men igar nar jag satt pa en rod dubbeldackare pavag hem igar och sag ut over Oxford street,  da kande jag verkligen hur ratt mitt beslut att stanna kvar har var.


Jag har inte brattom. Jag kan gatt blasa upp en helium ballong till, umgas lite mer med hogsta chefen over IBM Consulting och diverse miljonarer eller varfor inte ga pa ytterligeare en klassisk konsert pa Barberican?


For forsta gangen har jag verkligen ansvar - att generera runt £6000 pa egen hand till foretaget tar sin tid, speciellt med ett target pa £9000. Jag menar, for forsta gangen litar folk verkligen pa mig - igar sprang jag runt med £950 i kontanter i min handvaska som tillhor foretaget (pengarna alltsa, inte handvaskan).


Borta ar specialarbeten som inte en javel kommer lasa, inte en till meningslos lektion om errosion och rullstensasar och nufortiden valjer jag sjalv vad jag vill ata till lunch!


Och det basta ar, nu nar jag bor i London kan jag hogtidligen strunta i den forbannade jantelagen och skyta bast jag vill! And whatcha gonna do about it?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frihet är det bästa ting
som sökas kan all världen kring
för den som frihet rätt kan bära

2008-02-29 @ 14:32:47
Postat av: Emilie

Härligt! :D

Postat av: Anna

Go Lena! :) Men nu vill jag veta vilken Mulberry-väska du omsatte de där 950 punden i. ;P

2008-03-02 @ 18:29:55
URL: http://annasord.blogg.se
Postat av: Hanna

De är bra Lena. Fortsätt så! vem fan vill ha älvdalen?? Kram

2008-03-14 @ 19:05:36
URL: http://frokendesign.blogg.se
Postat av: erk!

Jahaja! Vi lever ändå! Jag var på gränsen och tänkte stryka dig som dödförklarad men jag - ja, jag kom ihåg adressen, kaka mkaythx.

Men det går bra i Albion? Du får minsann utveckla dig lite och skänka oss upplysning och dra oss ur svenska vårdekadensen med allt vad det innebär.

2008-03-23 @ 22:43:05
Postat av: Anna

Okej då, jag erkänner. Jag saknar dig. JÄTTEMYCKET.

2008-03-24 @ 12:55:17
URL: http://annasord.blogg.se
Postat av: Anneli

Jag är så glad att du är lycklig! Du förtjänar att må bra! Jag saknar dig dock, jag hoppas vi hinner ses innan vi glömmer bort varandra.

Många Kramar

2008-03-28 @ 19:13:39
Postat av: Din Anna

Nawh, tackar för berömmet. Vad skönt att bloggen fått the stamp of approval från en av de viktigaste fansen! ;) Extra bra att du gillade den är det eftersom nästa renovering inte lär komma förrän tidigast 2015 eller så. De där koderna är banne mig inte att leka med! Phew. Statistikboken bleknar i jämförelse. ;)

Saknardigsomfan. Kyss.

2008-04-02 @ 16:31:17
URL: http://annasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback