The Sims 3

Kvällens slösurfande fokuserade på the Sims och intressanta fusk till the Sims 2. Jag bryr mig inte längre om obegränsade pengar, obegränsad rörlighet eller obegränsade skills utan tänkte tillbringa all tid den närmsta framtiden åt att försöka få fram tvillingar. I brist på bättre sysselsättningar i höstrusket.

Och till min stora förtjusning upptäckte jag att Sims 3 fått ett release datum. Den 20:e februari nästa år släpps det och tar över våra liv - hurra!


Länk 1:
Pressrelease
Länk 2: Sims 3

Kommentarer
Postat av: Emilie

Attan.. Varför kan de inte släppa sådant där på .. ehm.. sommarlovet?

Postat av: Anna

Skriv in "forcetwins" i fuskrutan när du gjort simmen på smällen så får du garanterat par i ungar. Eller ät cheesecake, det ska enligt obekräftade källor vara ett säkert recept på tvillingfödsel. :)



Jag var inne och snokade om Sims 3 och jag vet inte; den här svenska domaren är inte överdrivet imponerad alltså. What's new? Okej, de kan knalla runt fritt bland alla i kvarteret och okej, det verkar skojigare att kunna välja alla mönster när man inreder. Men nja alltså...

2008-11-06 @ 11:22:12
URL: http://annasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback