Sverige-turné 2009

Nu är jag och John inbokade på Sverige-turné; torsdagen den 18:e juni landar vi i Västerås för 10 dagar av vad jag hoppas inte kommer att bli Den Värsta Tiden i Johns liv! Här ska firas midsommar, fiskas och allmänt porträttera Sverige på ett fördelaktigt sätt.

Den som vill inspektera, prata med, peta på och kanske eventuellt klämma lite på John - under min stränga övervakan - uppmuntras att höra av sig. En förmåga eller iallafall vilja att prata lite engelska är önskvärt eftersom Johns svenska för tillfället bara sträcker sig till "Ge mig saxen är du snäll" och några andra substantiv för variation.

Och jag vill också passa på att officiellt lägga in en beställning på fantastiskt, soligt och myggfritt väder -- hörde du det nu, Gud?

Kommentarer
Postat av: Jon

Så kul med en turné! Hoppas att Gud hör bön ;)



Säg nu som det är: enda skälet till att han kan den meningen är dina upprepade uppmaningar om att han kunde "ge dig den stora saftiga chokladkakan". Måste vara så. =)



("...och några andra substantiv för variation.")



Hoppas du trivs med ditt liv och din nyrenoverade blogg!

Postat av: Hanna

Haha! Min första fråga. Är det verkligen klokt att låta honom uppleva Älvdalen på sitt första Sverige besök?



Vore jätte kul att få träffa er. Dock har jag hunnit åka till Gotland för sommarjobb då. Men men, det finns säkert många andra som vill titta och klämma :P



kram kram

2009-05-07 @ 19:58:40
URL: http://frokedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback