BA1001 - Queuing

Idag köade jag och mina “kursare” i en och en halvtimme för att komma in på the Undergraduate Office.

 

Helt okej om the Undergraduate Office hade varit en ny club. Men nej, det är mer som en allmän rektorsexpedition fylld av små nissar som febrilt springer runt och ställer till det.

 

Anledningen till vårt köande var att kvinnan som vi pratade med dagen innan missförstod och gjorde precis motsatsen till vad vi ville, inte precis det resultat vi hade i tanke när vi snällt köade i tre timmar för att komma in.

 

Med tanke på att jag nu har spenderat nästan lika lång tid i kö som på lektion så det blir säkert ett A i köande. Om inte annat får jag säkert tillfälle imorgon att bättra på betyget....

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jättebra inlägg! Besök oss på www.gratissaker.com för att få Gratis Saker! Det är jätte lätt! Jag har redan fått ett Nintendo Wii! Ju fler du värvar destå enklare blir det!

2009-10-12 @ 11:53:48
URL: http://www.gratissaker.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback