För att distrahera er från...

...det faktum att jag inte har uppdaterat bloggen på evigheter tänkte jag lägga upp bilder på gulliga hundvalpar!

 


Nyheter i kortform


Ounce heter vår nya hund.


11 valpar fick Ounce och Kilo för 7 veckor sedan, se bilder ovan. Inte min idé att sätta ihop två okasterade hundar, vill jag bara påpeka.

 

Idag var min första ordentliga skoldag. Business & Marketing vid London Met Uni’s City campus läser jag, för den som vill cyberstalka mig. Första dagen ägnades det åt två timmars Quantitative Analysis (försök säga det snabbt fem gånger!) vilket var oerhört roligt.

 

Jag jobbar fortfarande deltid, vilket betyder att jag inte har en ledig dag förrän nästa månad – men förhoppningsvis en hel hög pengar att spendera när den lediga dagen väl kommer! Screw you, CSN.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback